Recomandări importante în achiziționarea mobilierului pentru birou

Ultimile Articole

se:kit tetiera sedus

Se:kit în oferta GreenForest

Pentru că ne interesează să furnizăm mobilier de birou de calitate, anunțăm cu entuziasm adăugarea unui nou produs inovator în oferta noastră, scaunul Se:kit de la Sedus. Acest model promite…
Outdoor Office Day Urban Link 15

Competiția Urban Link 15′ – ediţia 2024

Anul acesta se va desfășura cea de a IV-a ediție a concursului Urban Link15’. Inițiat de Societatea ErgoWork și cofinanțat de GreenForest, acest concurs oferă studenților pasionați de arhitectură, design…

Recomandări importante în achiziționarea mobilierului pentru birou

achizitionarea mobilierului

Când vine vorba despre achiziționarea mobilierului pentru birou, indiferent că vorbim despre spațiile office din cadrul companiilor sau despre mediul de lucru de acasă, avem câteva recomandări esențiale pentru a putea să asigurați un spațiu de lucru optim, confortabil şi eficient.

În primul rând, este important să identificați care sunt funcțiile prioritare pe care trebuie să le aibă spațiul care urmează a fi amenajat. Dacă este un spațiu mai ales simbolic, de statut, în relație cu clienții sau angajații, atunci componența de design este foarte importantă şi este bine să acordați o atenție sporită serviciilor de design. Aceste servicii pot fi oferite de către un potențial furnizor de produse şi servicii, aşa cum este şi GreenForest sau de către o firmă de design/arhitectură de interior.

În cazul în care este primordial confortul, sănătatea, optimizarea proceselor interne de lucru și performanța angajaților, stimularea colaborării și a interacțiunii între aceștia, îmbunătățirea culturii organizaționale, este bine să apelați la o firmă care are expertiză în ceea ce înseamnă managementul mediului de lucru și al ergonomiei. În general, în acest segment, cele mai bune servicii de consiliere le au principalii furnizori de soluții pentru spațiile office. De asemenea, firmele de design/arhitectură de interior care sunt specializate pe soluții office, pot veni și ele cu soluții potrivite de concept. În acest caz, trebuie să țineți cont că este necesar să alocați buget și pentru serviciile de design.

Postul de lucru este un punct esențial, cu o abordare similară atât pentru lucrul de acasă, cât și pentru lucrul din spațiul unei organizații. Din punct de vedere ergonomic, există două componente principale asupra cărora este nevoie să acordați o atenție sporită, scaunul și masa. Acestea pot influența sănătatea fizică, productivitatea individuală a muncii și confortul general al utilizatorului.

Vă recomandăm scaune care să fie reglabile pe înălțime, să aibă și brațe reglabile, să permită cât mai multă mișcare pe scaun, să aibă șezut care să se miște sincronizat în raport cu spătarul, dar nu în același unghi cu el (mecanism syncro) și pe cât posibil să aibă un sistem de mișcare tridimensională a șezutului.
Pentru a putea obține un ansamblu complet optimizat din punct de vedere ergonomic este important ca masa să fie reglabilă pe înălțime. Ideal este să permită și lucrul alternativ pe scaun-în picioare, adică să fie o masă tip sit-stand reglabilă între 65 și 125 cm. Dacă este posibil, încercați scaunele și birourile înainte de cumpărare. Stați pe scaun și verificați dacă este confortabil și dacă puteți ajusta înălțimea și spătarul pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră.

Investiți în mobilier de calitate, deoarece acesta va fi mai durabil și va rezista mai mult timp. Verificați materialele, construcția și garanția oferite de producător.
De asemenea, este important să alegeți mobilier versatil. Optați pentru variante care pot fi adaptat sau reconfigurate în funcție de nevoile dumneavoastră în continuă schimbare. Acest lucru vă poate economisi bani și efort pe termen lung.

Planificați spațiul de depozitare astfel încât să fie suficient pentru documente, echipamente și alte obiecte necesare la birou. Dulapurile, sertarele și rafturile pot fi esențiale pentru menținerea ordinii.
Luați în considerare necesitatea gestionării cablurilor și a instalării echipamentelor tehnologice, cum ar fi computerele și imprimantele. Mobilierul ar trebui să permită ascunderea cablurilor și accesul facil la prize și conexiuni.

Achiziționarea mobilierului pentru birou ar trebui să fie o investiție atentă, deoarece poate avea un impact semnificativ asupra confortului și eficienței la locul de muncă. Folosiți aceste recomandări pentru a vă asigura că faceți alegeri înțelepte și durabile.

Let's Stay
In Touch

CONTACT US:
Timișoara 300133, România
bd. Simion Bărnuțiu nr. 28
+40 256 490284, +40 256 226621
office@greenforest.ro
București 011469 România,
Galeria World Trade Center, piața Montreal nr. 10
+40 212 306060, +40 318 054123
bucuresti@greenforest.ro

Cluj Napoca 400221, România
str. René Jeannel nr. 8, incinta Novis Plaza
+40 364 737182
cluj@greenforest.ro