Articole, noutati, evenimente

FM Club 28 mai

La întâlnirea FM Club Timișoara din 28 mai

În 28 mai am avut o nouă întâlnire a FM Club-ului Timișoara în spațiul colaborativ GreenForest. Întâlnirea a fost o nouă ocazie de dezvoltare a comunității profesioniștilor din sfera dezvoltării, proiectării, cercetării și administrării spațiilor de lucru. Ne-am bucurat de prezentarea din sfera arhitecturii și a managementului strategic făcută de Alex Athanassoulas, CEO al Stirixis, Michael Kläsener, industrial designer, specialist ergonomie și workplace management la Sedus, Dan Cociorva, departament Facility Management Nokia, Emil Cristescu, dezvoltatorul campusului Nokia, Iulia Drăgoi, fizioterapeut și cercetător medicina muncii Iulia Drăgoi. Le mulțumim tuturor participanților arhitecți, designeri, practicieni Facility Management, dezvoltatori de spații, specialiști real estate, furnizori de servicii și produse FM, profesori și cercetători pentru participarea activă și implicarea în dezbaterea temelor de interes ridicate. Următoarea întâlnire FM Club o vom pregăti în Timișoara pentru luna octombrie 2019.

Read more...
FM Club TM

FM Club Timisoara, marti, 28 mai

În 28 Mai 2019, începând cu ora 12:30, la spațiul colaborativ GreenForest, bdul. Simion Bărnuțiu 28. are loc o nouă reuniune a FM Clubului Timișoara. Invitații speciali ai evenimentului sunt Michael Kläsener, expert ergonomie, coordonatorul publicației de workplace management Sedus INSIGHTS  din Germania, Alexander Athanassoulas, CEO la STIRIXIS companie internațională de consultanță strategică și arhitectură. Studiul de caz va fi reprezentat de noile spațiile de birouri de la Nokia Timișoara în prezentarea lui Dan Cociorva, manager proiect din partea Nokia. Programul evenimentului este următorul: 12:30 – 13:00: Înregistrare participanți 13:00 – 13:20: Despre Workplace Lab / FM Club si cercetarea curentă Generations@Work, Sebastian Capotescu, inițiator proiect 13:20 – 14:00: About workplace trends and ergonomics connection, Mr. Michael Kläsener, Sedus Insights Germania (Workplace Magazine) 14:00 – 14:40: Workplace as strategic approach, Mr. Alexander Athanassoulas, CEO of Stirixis, International Strategic Consultancy and Architecture 14:40 – 15:00: Pauză de cafea și networking 15:00 – 15:40: Studiu de caz – Conceptul și implementarea noilor [...]

Read more...
FM 08.02

Proiectul Workplace Lab continuă

După lansarea Workplace Lab, pe data de 8 februarie 2019, activitățile au continuat. Astfel, pe data de 22 februarie a avut loc prima întâlnire a grupului de cercetare Generations@Work unde am detaliat mai mult metoda de cercetare și am accelerat acțiunea de a atrage voluntari liceeni, studenți și angajați în cadrul cercetării pentru a contura împreună viitorul locurilor de muncă din birouri. Mai mult decât atât, am agreat participarea unuia din invitații speciali, și anume Michael Kläsener, expert ergonomie, coordonatorul publicației Sedus INSIGHTS, ocazie cu care avem stabilită și următoarea dată FM Club Timișoara, respectiv pentru marți, 28 mai 2019. Mai multe detalii despre conținutul primei întâlniri se regasesc pe: https://workplacelab.wordpress.com/2019/02/12/la-prima-intalnire-fm-club-timisoara/

Read more...
WorkplaceLab

Workplace Lab, o initiativa de cercetare si comunicare colaborativa

Workplace Lab este un demers colaborativ de cercetare și comunicare în sfera Workplace Management-ului inițiat de GreenForest, Facultatea de Management în Producție și Transporturi din UPT (Universitatea Politehnica din Timișoara) și ROFMA (Asociația Română de Facillity Management). Principalele direcții de acțiune ale inițiativei sunt organizarea întâlnirilor de Facility Management – “FM Club” și desfășurarea cercetării “Generations@Work”. Cercetarea Generations@Work are ca obiectiv identificarea de soluții pentru integrarea multigenerațională la locurile de muncă din birouri. Focusul principal va fi pe integrarea noilor generații de “nativi digitali” la locurile de mucă avînd în considerare diferențierea culturală și socială pe care doresc să o cultive, pe de o parte și pe de altă parte, deprinderile scăzute de rezistență la efort prelungit necesare în realizarea unor proiecte profesionale sustenabile, de durată. Cercetarea va avea două etape: Analiză sistematică a motivațiilor și factorilor de satisfacție și împlinire în muncă a diverselor generații existente în prezent în câmpul muncii și în formare [...]

Read more...
GreenForest tendinte 2019

Office trends in 2019

Cele mai importante tendințe în amenajarea spațiilor de birouri pentru Europa se regăsesc la cel mai important târg de mobilier și facilități pentru birouri care se desfășoară la Koln – Germania odată la 2 ani. Ultima ediție a avut loc în perioada 23 – 27 octombrie, iar din discuțiile și observațiile făcute atât la partenerii direcți GreenForest cât și la celelalte branduri importante din Europa se pot sintetiza câteva tendințe. În general, în amenajările spațiilor de birouri, cromatica principală din amenajări se păstrează pe intervale de timp mult mai lungi decât în cazul amenajărilor rezidențiale. În prezent, însă, se poate observa un trend general de înlocuire în special a culorilor saturate din tapițerii, cu unele mai puțin saturate – pastelate. Partenerul nostru Sedus, a pregătit pentru evenimentul de la Koln, intreaga sa nouă colecție de culori, cu recomandări specifice pentru culorile si combinațiile de culori specifice diverselor tipuri de spații din [...]

Read more...
Oragtec meets

Despre Workplace Management de la Bucuresti la Viena si Stuttgart

Luna noiembrie a fost una a conferințelor dedicate prezentării rezultatelor studiilor despre Workplace Management realizate de GreenForest și parteneri. În 8 noiembrie a fost Conferința internațională ROFMEX 2018, organizată de Asociația Română de Facility Management [ROFMA], conferința în cadrul căreia am dezbătut rezultatele studiului “Fii flexibil la birou” și concluzia principală conform căreia munca de birou doar de acasă nu este o soluție potrivită nici pentru anagajat și nici pentru angajator. După București a urmat Congresul Internațional “Real Estate and Facility Management” din 15-16 noiembrie, de la Viena, unde a fost o prezentare completă atât a rezultatelor studiului “Fii flexibil la birou” cât și a studiului de caz realizat în sediul central al unei companii de asigurări importante din România în care am analizat oportunitatea și soluțiile de reducere a spațiului de lucru cu 20% prin implementarea lucrului de acasă parțial și prin replanificarea spațiului și locurilor de muncă, toate sub titlul [...]

Read more...
Grup Timisoara Climathon 2018

GreenForest si Timisoara Climathon 2018

Timp de 24 de ore la GreenForest, în 28-29 octombrie, circa 40 de tineri și nu numai, au căutat soluții pentru a răspunde provocărilor schimbărilor climatice în cadrul evenimentului Timișoara Climathon 2018. Soluțiile propuse au vizat domenii precum eficientizarea folosirii resurselor prin reciclare, rezilierea comunităților prin aplicații de pregătire în cazul dezastrelor naturale și gestionarea apelor de ploaie în aglomerările urbane ca urmare a creșterii debitelor  ploilor și a reducerii zonelor verzi. Proiectele au avut parte și de o jurizare, primele 3 echipe fiind premiate. Timișoara Climathon 2018 a fost un eveniment parte a unei acțiuni globale care s-a desfășurat simultan în mai multe orașe de pe glob cu scopul de a angaja activ cetățenii comunităților locale în găsirea de soluții care să răspundă provocărilor schimbărilor climatice. Este un program Climate KIC organizat în Timișoara de Banat IT, alături de CCIAT, în spațiul de tip “coworking” de la GreenForest.

Read more...
Contributii pozitive

Studiul “Fii flexibil la birou!”

sau altfel: “Este lucrul doar de acasă cu adevărat o soluție?” Inovarea, creativitatea, inițiativa sunt condiții principale pentru asigurarea performanței în majoritatea posturilor de lucru actuale și, totodată, sunt ingreidientele care motivează și fac fericite noile generații la locurile de muncă. Aceste calități presupun să fii proactiv și nu reactiv, să schimbi perspectiva, să descoperi noi oportunități, să-ți îmbogățești cunoștințele și abilitățile, să cunoști oameni noi, să schimbi postul de lucru fix – static cu unul dinamic, în care se folosesc atât spații care facilitează colaborarea sau concentrarea cât și alte tipuri de zone neconvenționale, din perspectiva spațiilor de birouri tradiționale. Aici se regăsesc provocările managementului posturilor de lucru din prezent și premisele de la care s-au dezvoltat în ultimii ani noi modalități de lucru ca flex office, coworking, home office parțial sau total. Odată cu promovarea legii privind telemunca în România, lucrul de acasă a devenit o temă de interes în [...]

Read more...
sedus se works header 01

Cercetarea Flexibilitate la Birou

Vă invităm să participați alături de noi la elaborarea cercetării ”Flexibilitate la Birou”  prin alocarea unui timp de  5 – 10 minute pentru completarea chestionarului din acest link: https://goo.gl/forms/JCPDo4WPtzBhBK5A3 De asemenea redistribuția link-ului chestionarului către un număr cât mai mare de posibili respondenți este de mare ajutor. Termenul limită de completare a chestionarului este 5 iulie 2018. Cercetarea își propune să determine reacția din România privitoare la noile modalități de lucru ca Home Office Parțial sau Total, Flex Office sau Co-Working. Prin Home Office ne referim la lucrul de acasă integral sau parțial. Prin Flex Office ne referim la spațiile cu posturi de lucru ne-personale și non-teritoriale denumite și hot desk sau share desk care în general sunt corelate cu spații care crează facilități mai bune pentru întâlniri, concentrare, activități creative, activități de învățare și altele. Prin Co-Working ne referim la activitățile desfășurate in spații inchiriate sau folosite individual, în general de [...]

Read more...
Working in C

Working in “C” by Sedus – partener GreenForest

Working in “C” este un model de planificare a spațiilor de birouri dezvoltat de Sedus. Modelul pune în evidență facilitățile principale ale birourilor folosite în amenajările actuale. Este de asemnea un model foarte potrivit de amenajare  a spaiilor după filozofia “Flex Office” sau “Co-Working”. Prin Flex Office ne referim la spațiile cu posturi de lucru ne-personale si non-teritoriale denumite si hot desk sau share desk care în general sunt corelate cu spații care crează facilități mai bune pentru activități specifice ca și cele prezentate în acest articol. Prin Co-Working ne referim la activitățile desfășurate in spații inchiriate sau folosite individual, în general de persoane cu activități diverse, de multe ori complementare, care le-ar putea desfășura și de acasă dar care preferă să le facă într-un mediu cu mai multe relații sociale și care interferează frecvent și profesional. Co-Working-ul se definește prin relații comunitare importante și impărtășirea resurselor (resource sharing). Modelul pornește de la intersecția [...]

Read more...
1

Promotiile SEDUS la GreenForest

Soluțiile pentru birouri Sedus, cu accent pe mobilier și scaune, sunt din categoria produselor premium asigurând dotarea birourilor la cele mai înalte standarde de calitate. Pentru a face accesibile posturile de lucru premium de la Sedus in Romania am lansat o campanie promotionala comună pentru produse din colecția Temptation Four, scaunul Quaterback și Se:Do. Produsele din promoție pot fi văzute și în showroom-urile GreenForest din Timișoara, București și Cluj Napoca. Reducerile sunt de până la 32% față de prețurile obișnuite GreenForest ale produselor SEDUS. Birou 56003 GTI-{19}-TUQ (140x80x68-76H cm) -structura metalica cu 4 picioare sectiune patrata 40×40 mm, vopsita alb sau negru care asigura regalarea inaltimii blatului intre 68 si 76;-blat PAL melaminat grosime 19 mm; Birou 56004 GTI-{15}-TUQ (160x80x68-76H cm) -structura metalica cu 4 picioare sectiune patrata 40×40 mm, vopsita alb sau negru care asigura regalarea inaltimii blatului intre 68 si 76; -blat PAL melaminat grosime 19 m https://www.sedus.com/en/products/details/temptation-four-1/ Teamtable 61279+61280+61281 GT0-TUQ (420x140x74H cm) -structura metalica cu 4 picioare [...]

Read more...
Hub identity

GreenForest, de la producție și amenajări cu mobilier pentru birouri la furniture & fit out

Aniversarea a 25 de ani de experiență GreenForest pe piața de birouri marchează o schimbare și în strategia de comunicare a companiei determinată și de consolidarea poziției în piața de fit out. În decursul timpului GreenForest s-a consacrat ca principalul producător român de mobilier pentru birou, atât prin cota de piață dar și prin dezvoltarea de produse inovative și performante care au făcut ca mobilierul de birou produs în Timișoara să asigure posturi de lucru pentru peste 100.000 de persoane atât din România cât și din alte țări europene. Anul 2017 a marcat lansarea pe piață a propriilor soluții de compartimentare cu sticlă prin parteneriatul cu compania BAMER din Portugalia și integrarea soluțiilor acustice și de compartimentări Fantoni, dezvoltarea propriei echipe pentru managementul proiectelor de fit out și extinderea ofertei de mobilier de birou prin parteneriatele cu mărcile Sedus din Germania și Fantoni din Italia. Astfel, prin experiența acumulată și noile [...]

Read more...
1 generica img 9863

GreenForest partener Conferinta ZF Birouri & Rezidential 2017

Bucureştiul simte ameninţarea oraşelor din provincie: companii mari aleg Clujul în locul Capitalei. „Aproape în fiecare săptămână avem discuţii cu companii din afară, care testează piaţa din România. Oraşele regionale vor urca în perioada următoare.“ Acestea sunt concluziile conferinţei ZF Birourişi Rezidenţial, susţinută de Anchor Grup, Imobiliare.ro, Regatta Real Estate, Cushman & Wakefield Echinox, GreenForest şi Genesis Property. (mai mult…)

Read more...
logo 5402

zf.ro: Acţionarii producătorului de mobilă de birou GreenForest investesc 2 mil. euro în producţie

Producătorul de mobilier pentru birou GreenForest din Timişoara, deţinut de antreprenori români, construieşte o nouă hală de producţie, cu o suprafaţă de 1.500 de mp, investiţia fiind estimată la aproximativ 2 milioane de euro. Noua hală, situată într-o lo­ca­li­tate din apropierea Timişoarei, se va alătura capacităţii de producţie existente cu o suprafaţă de 3.000 de metri pătraţi. „La baza deciziei de extindere stau volumele importante de mobilier produs pentru export şi previziunile de creştere pentru piaţa de mobilier de birou internă. Piaţa de mobilier de birou a avut după propriile estimări o creştere de circa 20% anul trecut. Noua investiţie va presupune mărirea numărului de angajaţi din producţie”, a afirmat pentru Ziarul Financiar Sebastian Capotescu, marketing manager. Continuarea aici

Read more...
Restaurant Elbphilharmonie

Elbphilharmonie din Hamburg dotat cu produse Wagner

O locaţie gastronomică unică, aşa cum este Elbphilharmonie din Hamburg, necesită şi un interior cu produse de mobilier deosebite aşa cum sunt cele frunizate de marca Wagner Living, partener GreenForest. “Din punctul meu de vedere, mobilierul trebuie să fie potrivit cu întreg conceptul gastronomic”, declara Christoph Strenger, CEO al East Group, din partea beneficiarului. Caracterul prietenos şi confortabil al spaţiului este dat de pielea naturală foarte fină, lemn şi culorile calde. “Masa căpitanului” la fel ca şi “Masa tunel” sunt produse speciale, fabricate la comandă – personalizate. Datorită produselor Wagner poţi să petreci atât de mult timp cât doreşti alături de prieteni sau familie folosind scaune foarte confortabile care au încorporat sistemul de mişcare tridimensională “Dondola”. “Marca Wagner este un partener competent, cu produse excelente care a proiectat şi adaptat mobilierul în acord cu cerinţele noastre. Setimentul de confort este ceea ce defineşte marca Wagner, sentiment pe care-l simţi cu adevărat în [...]

Read more...
88ec8a30f4e53f3a44480f47e7330c5e 760x0 00 65

Scaunele de 50 euro sunt istorie in companii. Ce bugete aloca acum firmele

Daca la inceputul anilor 2000 reprezenta o provocare in a convinge companiile sa creasca bugetele alocate confortului angajatilor de la 40-50 de euro pentru un scaun la circa 100 de euro, in prezent sumele urca usor spre 200 de euro acest tip de achizitii. Articolul integral pe http://www.wall-street.ro/articol/Companii/205452/greenforest-a-fost-nevoie-de-ani-pentru-a-creste-bugetele-spre-100-de-euro-pentru-achizitionarea-scaunelor-in-companii.html  

Read more...
green forest

Spune-mi cum stai la birou ca să-ți spun cine ești

Pierderea simțului măsurii și al echilibrului este una din problemele zilelor noastre reflectată în toate dezbaterile curente, situându-ne aproape de fiecare dată față de un subiect cu opinii extreme, fie de o parte, fie de alta. Amenajarea spațiilor de birouri nu face nici ea excepție motiv pentru care vom face o analiză a câtorva din cele mai discutabile aspecte. Lucrul la firmă versus lucrul de acasă Dezvoltarea IT&C-ului are ca efect faptul că se poate lucra de oriunde putând fi permanent conectați la ceea ce avem de făcut. În primele etape, acesta a fost considerat un mare avantaj în direcția îmbunătățirii echilibrului dintre viața pofesională și cea personală prin posibilitatea de a face anumite activități profesionale atunci când ești și cu familia sau chiar să lucrezi de acasă. Dacă întrebarea din trecut era cum să fim conectați la acțiunile importante din organizație când suntem plecați, întrebarea prezentă este cum să ne deconectăm [...]

Read more...
companiile cresc bugetul

Companiile cresc bugetele alocate confortului angajatilor

In ultimii zece ani amenajarea spatiilor de birouri a trecut prin schimbari majore, similar cu bugetele alocate de catre companii pentru asigurarea confortului angajatilor. Astfel, daca suma consumata pentru un scaun ergonomic era cuprinsa acum ceva timp intre 100 si 200 de euro, in ultimii doi ani s-a observat un trend de crestere spre 200-300 de euro, exemplifica Sebastian Capotescu, director de marketing al producatorului roman de mobilier pentru birou GreenForest. Interviul integral pe: http://www.wall-street.ro/special/mobilier-birou/204569/companiile-cresc-bugetele-alocate-confortului-angajatilor-aloca-pana-la-300-de-euro-pentru-un-scaun-ergonomic.html

Read more...
Wagner chairs history

Povestea mărcii Wagner pe wall-street.ro

Moriț Wagner a plecat din Romania dupa al doilea Razboi Mondial si a pus bazele unei afaceri de familie in Germania. Topstar a inceput de la un mic business lansat in propria locuinta si o productie de 10.000 de scaune. A ajuns astfel unul dintre cei mai mari producatori din lume, exportand produsele in peste 56 de tari. Urmăriți întreg articolul pe: http://www.wall-street.ro/special/mobilier-birou/203268/povestea-unui-business-german-de-familie-care-vinde-scaune-de-aproape-un-milion-de-euro-in-romania.html   

Read more...
Imagine cercetare 2005

Design, mișcare și sănătate cu scaunele Wagner

Wagner este o marcă tradițională în producția de scaune din Germania, concentrată pe design, mișcare și sănătate la locul de muncă. În prezent, timpul pe care-l petrecem așezați pe scaun, este de mai mult de 14 ore pe zi, iar acest fapt are ca și consecințe multiple probleme scheleto-musculare. În Germania 50% din populație suferă de dureri de spate, iar 25% din populație suferă de boli cronice aflate în legătură directă cu statul pe scaun. O soluție pentru combaterea problemelor de sănătate generate de această situație este să facem activitatea de la locul de muncă cât mai dinamică, cu cât mai multă mișcare. Wagner a dezvoltat sistemul de mișcare tridimensională a scaunului brevetat sub marca Dondola. Eficacitatea lui a fost demonstrată de cercetările întreprinse. Astfel, în anul 2005 a fost întreprinsă o cercetare medicală de către Universitatea din Regensburg, sub coordonarea Prof. Dr. Med. Johannes Grifka. Cercetarea a fost una calitativă, efectuată asupra 74 [...]

Read more...
PIN Magazine 687x1024

Despre open source, economie colaborativă, performanţă şi amenajări cu mobilier

Articol publicat în revista de IT& Outsourcing PIN Magazine Iași, mai 2016 Termenul “open source” este mai mult decât un tip de aplicaţie software, el fiind asociat unui concept filozofic. Potrivit unei definiţii wikipedia (Wikipedia alături de sistemul de operare Linux sunt probabil cele mai importante şi mai mari proiecte de tip open source dezvoltate până în prezent) open source descrie practica de a produce sau dezvolta anumite produse finite, permițând accesul utilizatorilor să acționeze liber asupra procesului de producție sau dezvoltare. Exemple de asemenea aplicații se regăsesc în tehnologie, medicină, învățământ, cultură. Dar şi în căutarea de stiluri de viaţă şi muncă alternative, fiind un termen apropiat conceptului de “sharing”. “Share” este şi unul din cele 5 principii de bază ale economie circulare, unde se referă la utilizarea în comun a mijloacelor fixe şi resurselor dar şi la reutilizarea produselor şi prelungirea duratei de viaţă a lor prin proiectare şi [...]

Read more...
img10

MOVI by GreenForest – creează și adaptează starea

Noul program de mobilier pentru birou MOVI, dezvoltat de producătorul si designerul de mobilă GreenForest Timisoara, oferă pe lângă adaptarea înălţimii biroului pentru orice utilizator şi o bogată paletă cromatică, în special pentru structura metalică. Pentru o poziţie sănătoasă la birou, cu spor la lucru, ajustarea înălţimii biroului este hotărâtoare. Chiar dacă avem un scaun cu ergonomie foarte bună, în momentul în care înălţimea blatului de lucru nu este potrivită, postura de lucru este inadecvată. Potrivit estimărilor, în Germania peste 70% din birouri sunt reglabile pentru lucrul pe scaun. Birou reglabil de tip sit – sit (este altceva faţă de sit – stand), iar în ţările nordice peste 90% din birouri sunt de tip sit – sit (mobilier de birou reglabil MOVI). Înălţimea de lucru la masa de birou trebuie să fie corect adaptată la dimensiunile antropometrice ale fiecărui operator uman. Postul de lucru, ca ansamblu scaun – masă, putând fii complet [...]

Read more...
ANSAMBLU SITSTAND SESAT 7140

MOVI by GreenForest – experienţa adaptării postului de lucru

Citeşte şi despre înălţimea şi suprafaţa birourilor, colecţia de mobilier de birou reglabil  de tip SitSit, birouri reglabile SitStand. Postura neutră – naturală, alături de şederea dinamică la birou, sunt elementele esenţiale ale ergonomiei postului de lucru MOVI, dezvoltat de GreenForest. Din acest motiv, pentru o poziţie sănătoasă la birou, cu spor la lucru, ajustarea înălţimii biroului este hotărâtoare. Chiar dacă avem un scaun cu ergonomie foarte bună, în momentul în care înălţimea blatului de lucru nu este potrivită, postura de lucru este inadecvată. Potrivit estimărilor, în Germania peste 70% din birouri sunt reglabile pentru lucrul pe scaun, adică birou reglabil de tip sit – sit (este altceva faţă de sit – stand), iar în ţările nordice peste 90% din birouri sunt de tip sit – sit. MOVI este de asemenea biroul care se adaptează stilului şi stării personale prin varietatea cromatică oferită. Urmăriţi diversitatea tipurilor de produse şi caracteristicile specifice navigând în secţiunea de produse: mobilier de [...]

Read more...
wagner 1024x682

GreenForest la Expo Conferinţa de arhitectură GIS 2016

În perioada 22-23 martie 2016, GreenForest va fi prezentă pentru al patru-lea an la Expo Conferinţa de Arhitectură GIS de la Hotel Radisson Blue Bucureşti alături de partenerul german WAGNER, un binecunoscut brand german, producător de scaune, focusat pe confort si uşurinta şi naturaleţea mişcării. De altfel, acest eveniment marchează şi debutul unei noi campanii de promovare comună GreenForest – Wagner sub sloganul “German Premium Seating Products în showroom-urile GreenForest  din România”. GreenForest – Mobilier de birou, va fi prezent la eveniment atăt cu stand expoziţional cât şi cu prezentarea din cadrul conferinţei “Despre performanţă în spaţiile de birouri”. Scaune Wagner Wellness, scaune Wagner Architecture

Read more...
banner website Buy Back 2

O nouă campanie Buy Back GreenForest

La început de an GreenForest, producator de mobilier de birou, lansează o nouă campanie de buy back în sprijinul îmbunătăţirii performanţelor muncii şi a sănătăţii. Astfel, produsul care face obiectul campaniei este scaunul TrendStar 20, un scaun cu mecanism syincro care permite şederea dinamică a utilizatorului pe scaun şi o distribuţie căt mai bună a greutăţii pe suprafaţa de contact a scaunului. Distribuţia greutăţii este facilitată şi de braţele cu suprafaţă de contact soft ajustabile în înălţime precum şi de forma ergonomică a şezutului şi spătarului. Prin mecanismul syncro zona lombară este susţinută în permanenţă indiferent de poziţia şi mişcarea făcută pe scaun. Pentru o şedere dinamică trebuie să vă lăsaţi spătarul liber (deblocat) şi să vă mişcaţi cât mai mult pe scaun în timpul lucrului. Un plus pentru sănatate îl reprezintă şi exerciţiile suplimenatre de mişcare pe care le puteţi face la birou. Reducerea de care beneficiaţi în acest program de [...]

Read more...
Afis

Sărbători Fericite şi invitaţie la expoziţie!

La sfârşit de an 2015 şi început de 2016, de sarbatori, GreenForest vă invită până pe 8 ianuarie la expoziţia de pictură a lucrărilor realizate în cadrul Festivalului de literatură şi arte “Sorin Titel” Margina. Expoziţia este în spaţiul destinat artelor vizuale din cadrul Bastionului Maria Therezia Timişoara. GreenForest – Mobilier de birou, este susţinător al evenimentului. Sărbători fericite şi la mulţi ani! Lucrarile expuse au fost realizate de grupul de copii al atelierelor de pictura DUN’Art si elevi de la Liceul de Arte Plastice Timisoara, Liceul Teoretic “Traian Vuia” Faget, Scoala Gimnaziala nr. 7 “Sfanta Maria” Timisoara, Scoala Gimnaziala “Sorin Titel” Margina si Scoala Gimnaziala “Sorin Leia” Tomesti.

Read more...
tekar 429x1024

TEKAR – un nou vernisaj TAJO pe 23 aprilie

Artistul plastic Tasi Iosif Ștefan – TAJO ne invită, pe 23 aprilie, la vernisajul unei noi expoziții, sub genericul TEKAR, la Galeria Pygmalion. Showroom-ul producătorului de mobilier de birou GreenForest Timișoara este gazda unei expoziții permanente a artistului. Subiectul central în arta lui Tasi este reprezentat de obiectualizarea textului și a sunetelor. Tasi a absolvit Facultatea de Artă din Timișoara, în anul 1996, lucrările sale fiind expuse în numeroase galerii naționale dar și din alte țări precum: Ungaria, Serbia, Lituania, Germania, Franța, Belgia, Olanda, Republica Moldova. Câteva dintre lucrările recente ni le-a dezvăluit și nouă.           Timbru vocal, 84x84cm, lemn+metal BIBLIOTEKA,155×41.5×41.5cm, lemn+hartie MUSIKSTAMP, detaliu      

Read more...
Grup Timisoara Climathon 2018

Sărbători fericite! va ureaza Greenforest

Echipa GreenForest vă urează Sărbători Fericite și vă invită la vizionarea documentarului serial “India pe USB”, proiect media susținut de GreenForest – Mobilier de birou. Episodul 1 – Despre India, cuprinde pregătirile și emoțiile plecării și sosirii în India: Episodul 2 – O zi pe străzile din New Delhi, piețe, străzi, obiceiuri, mirodenii, mâncare, dulciuri, claxoane, tobe, mașini, ricșe și oameni, oameni cat cuprinde… Episodul 3 – Happy Holi în Mandawa, Mandawa o localitate mică din India în care însă viața se trăiește din plin, mai ales dacă te nimerești acolo în timpul sărbătorii de Holi. Episodul 4 – Bikaner și Templul Șobolanilor, primul fort vizitat de echip proiectului în India și primele două temple, din care, unul cel puțin, unic în lume – Templul Șobolanilor. Episodul 5 – Jaisalmer, cetatea de aur,  cetate medievală care prin liniștea sa contrastează puternic cu vacarmul orașelor indiene. Episodul 6 – Jodhpur, orasul albastru Episodul 7 – Udaipur, Veneția [...]

Read more...
MG 3054

Orgatec 21-25.10.2014 – MOVE YOUR LIFE

În perioada 21-25 octombrie 2014 a avut loc la Koln o nouă ediție a Orgatec, cel mai important târg de mobilier și facilități pentru birouri din Europa. Contextul în care s-a desfășurat târgul este unul apăsător, în care întreaga industrie europeană a mobilierului de birou traversează o perioadă foarte dificilă. Acest fenomen este o consecință a lipsei proiectelor de investiții majore în general, pe de o parte, iar pe de altă parte, și în cazul investițiilor care se fac, atenția se concentrează asupra reducerii drastice a costurilor, în lipsa unei viziuni și a unor obiective de dezvoltare durabilă pe un orizontal temporar îndepărtat. Astfel, majoritatea  jucătorilor din piața se confruntă cu probleme majore, un număr important de companii încetându-și complet activitatea, altele se restrâng sau sunt preluate de alți jucători din piață, care în general, le închid incercând să păstreze în propriul portofoliu doar clienții. În această atmosferă încărcată, partenerul principal [...]

Read more...
zona maxima de lucru

Despre înălțimea și suprafața birourilor

Înălţimea de lucru condiţionează poziţia corectă de muncă şi se referă la poziţia planului de lucru, locul unde se desfăşoară activităţile de muncă, faţă de sol. Înălţimea de lucru la masa de birou trebuie să fie corect adaptată la dimensiunile antropometrice ale fiecărui operator uman, postul de lucru, ca ansamblu scaun – masă, putând fii complet adaptat ergonomic doar în condițiile în care și blatul mesei poate fi reglat în  înălțime, vezi și programul ErgoGreen, colectia de mobilier de birou reglabil MOVI, sau birouri reglabile SitStand. Activităţile de birou fiind caracterizate de un efort static predominant este bine ca pentru ele să se creeze condiţii pentru alternarea muncii în poziţie aşezat cu cea în picioare. Denumirea consacrată a posturilor de lucru care permit lucrul alternativ pe scaun și în picioare este “seat-stand”. Produse seat-stand se regăsesc și în oferta GreenForest. Corelarea între inălţimea de lucru necesară în activităţile de birou atât în poziţie aşezat [...]

Read more...
U 60

Câștigătorii campaniei verii 2014 la GreenForest

Pentru campania “fii creativ și câștigă un birou”, câștigător validat de GreenForest și Mass Media Consulting – consultant social media, este Vieru Liliana Mariana, cu domiciliul din cartea de identitate și adresa de livrare a premiului în localitatea Râșnov, jud. Brașov, profil facebook Lily Lilisor. Trimiterea rapoartelor detaliate ale campaniei se face la cerere, pe e-mail, cerere adresată către marketing@greenforest.ro. Pentru campania “fii activ și câștigă un scaun”, câștigător validat de GreenForest și Mass Media Consulting – consultant social media, este Neacșu Constantin, cu domiciliul din cartea de identitate și adresa de livrare a premiului în Municipiul Slatina, jud. Olt, profil facebook C-tin Neacsu. Premiul s-a acordat pentru comment-ul biroului din săptămâna 27 mai – 2 iunie care a primit atât cel mai mare număr de like-uri, 104 in total, cât și numărul cel mai mare de like-uri de la profiluri identificate ca fiind valide, respectiv profil care să conțină fotografii [...]

Read more...
GIS 2014

Votează comment-ul preferat si alege câștigătorul biroului

Voteaza acum! Pentru a desemna câștigătorul concursului “fii creativ și câștigă un birou” vă invităm să apreciați cu like pe facebook comment-urile preferate făcute de participanți la concurs și redistribuite astăzi 8 iulie de către GreenForest. In scopul desemnării câștigătorului am redistribuit pe facebook fiecare birou prezentat pe parcursul celor 6 săptămâni ale campaniei și am repostat la fiecare din cele 6 birouri comment-urile relevante făcute de participanți. Câștigătorul va fi autorul comment-ului cu cele mai multe like-uri primite pe facebook în perioada 8 – 14 iulie  la repostările făcute astăzi 8 iulie de către GreenForest. Premiu este un singur birou pentru toată campania de șase săptămâni. Biroul acordat ca premiu va fi modelul la care se referă comment-ul câștigător. Am ales această variantă de postare și selecție pentru a centraliza într-un singur loc comment-urile făcute în rețele diverse, pe de o parte, iar pe de altă parte, pentru a face aprecierile mai obiective, ele nefiind [...]

Read more...
stand ErgoGreen business days

GreenForest partener Business Days Cluj 9-10 iulie 2014

În calitate de parteneri ai Business Days Cluj vom lansa public în cadrul evenimentului de la Cluj Napoca prototipul noului program de mobilier ErgoGreen alături de un nou totem digital marca e-Visual. Programul ErgoGreen a fost dezvoltat urmărind principii eco-desgn în cadrul programului “Danube-PIE- Product Innovation through Eco-design in the Danube region”, regăsindu-se astfel preocuparea GreenForest pentru dezvoltare durabilă prin protejarea, susţinerea şi îmbunătăţirea capitalului uman, natural şi financiar pentru viitor. Structura metalică reglabilă în înălțime pentru masa de lucru, așa cum este cea din programului ErgoGreen, reprezintă un element esențial pentru asigurarea unui post de lucru, masă plus scaun, care să răspundă complet principiilor ergonomice. Postul de lucru inadecvat ergonomic împreună cu postura de lucru necorespunzătoare este sursa pincipală a bolilor profesionale din activitatea de birou, provocând prejudicii majore ale capitalului uman. Pentru a accentua preocuparea pentru mediu, programul ErgoGreen, are inclusă o facilitate comercială, prin care produsul cel mai uzual, [...]

Read more...
ok erbt160.RGB color.0000

Biroul săptămânii 1 – 7 iulie: ERBT 160

Ultima săptămână a campaniei GreenForest pentru vara 2014. Fiind ultima săptămână a campaniei GreenForest vă reamintim premiile și reducerile oferite precum și modul lor de acordare. – fii creativ și câștigă un birou Comentează biroul săptămânii pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, google+, twitter şi ai ocazia de a-l câştiga la sfârşitul campaniei. După închiderea campaniei, în 7 iulie, se face o selecție a comment-urilor relevante pentru biroul fiecărei săptămâni pe care le vom transpune in posturi pe facebook. In perioada 8 – 14 iulie invităm pe toată lumea să apreceieze (like) comentariile preferate pe facebook. Autorul comment-ului cu cele mai multe aprecieri (like-uri) va primi premiu biroul la care se referă. Câștigătorul va fi anunțat în 15 iulie. Până la sfârșitul campaniei, în 7 iulie, ora 24:00 se pot face comentarii la biroul din oricare săptămână. Biroul săptămânii 1 – 7 iulie, ERBT 160, este un birou cu o suprafață de lucru foarte [...]

Read more...
Biroul ERBV 90

Biroul săptămânii 24 – 30 iunie: ERBV 90 + ERRU 95

– fii creativ şi câştigă biroul Birourile ERGO V au o structură metalică reglabilă pe înălțime minim 8 cm. Structura reglabilă a biroului ERBV 90 asigură condițiile necesare pentru realizarea unui post de lucru ergonomic prin adaptarea personală atât a scaunului cât și a înălțimii mesei de lucru. Returul cu ușă rulou ERRU 95 asigură spațiul de depozitare în zona de lucru cu un acces foarte facil și poate servi în același timp ca extensie a suprafeței de lucru. Comentează pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, google+, twitter şi ai ocazia de a câştiga la sfârşitul campaniei. Cel mai bun comment făcut pe întreaga perioadă a campaniei îl răsplătim oferind cadou biroul comentat.

Read more...
birou 160

Biroul săptămânii 17 – 23 iunie: WB 160 + WR 80

– 17-23 iunie: fii creativ şi câştigă un birou WORK este un nou program de mobilier operativ GreenForest. Mobilierul are o linie de design office clasic cu un accent modern dat de inserția MDF vopsit in culori vii, pastelate. Pentru mai multă culoare se poate opta pentru masca frontală realizată tot din MDF vopsit la culoare cu inserția. Programul de mobilier Work are în componenţă atât birouri individuale cât şi ansambluri de tip sharedesk de două patru şi şase locuri simple sau ansambluri de posturi de lucru cu corpuri de depozitare sau banchete în zona de lucru. Biroul WB 160 cu dimensiunile 160x80x74H cm alături de extensia retur WR 80 cu dimensiunile 80x50x74H oferă o suprafaţă de lucru mare, suficientă pentru lucrul și cu un număr mai mare de echipamente IT&C cât și cu un volum mare de documente pe suport de hârtie. Linia de design, plăcile de PAL grosime 28 mm, [...]

Read more...
Birou IB 160 1

Biroul săptămânii 10 – 16 iunie 2016

– 10-16 iunie: fii creativ şi câştigă un birou INNO este un program de mobilier executiv consacrat al GreenForest, cu un design contemporan minimalist, caracterizat prin linii drepte si forme simple. Programul se evidenţiază prin design, materiale şi tehnologie, elementele distinctive fiind rezultate din combinaţia dintre plăcile aglomerate de lemn, inox şi sticla sablată. Biroul IB 160 cu dimensiunile 160x85x75H oferă o suprafaţă de lucru medie spre mare, putând fi folosit atât în amenajarea unui birou de companie cât şi în amenajrarea biroului de acasă, amplasat într-un ambient modern – aerisit. Casetiera IC4S asigură spaţiul de depozitare necesar din zona de lucru, prin cele 3 sertare normale şi al patrulea sertar, de tip organizer, pentru rechizite. Comentează biroul săptămânii pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, google+, twitter şi ai ocazia de a-l câştiga la sfârşitul campaniei. Cel mai bun comment făcut pe întreaga perioadă a campaniei îl răsplătim oferind cadou biroul comentat.

Read more...
birou 160

Biroul săptămânii 3 – 9 iunie 2014

– 3-9 iunie: fii creativ şi câştigă un birou Biroul săptămânii 3 – 9 iunie este un post de lucru din noul program de mobilier ACTIVE lansat de GreenForest. ACTIVE este un program menit să susţină cu precădere zona operativă din companiile mari prin posturile de lucru de tip sharedesk, dar poate, prin soluţiile de birouri individuale, să ofere un mediu de lucru plăcut şi cald, sau chiar o interfaţă primitoare pentru relaţiile cu clienţii şi în firmele mici şi mijlocii. Totodată posturile de lucru individuale pot fi folosite şi în biroul de acasă. Biroul ATB 160 are lungimea de 160 cm, adâncimea de 100 cm şi înălţimea de 74 cm, iar extensia retur ATR 100 are lungimea de 100 cm, adîncimea de 60 cm şi înălţimea de 74 cm. Caracteristica principală de design o reprezintă construcţia lui care urmează “proporţia de aur” (1:1,6) între lungimea şi adâncimea tuturor birourilor individuale [...]

Read more...
WLB180

Fii creativ şi câştigă biroul saptamanii

Fii creativ: Comentează biroul săptămânii pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, google+, twitter şi ai ocazia de a-l câştiga la sfârşitul campaniei. Cel mai bun comment îl răsplătim oferind cadou biroul comentat celui mai bun comment făcut pe perioada campaniei (27 mai – 7 iulie 2014). Biroul săptămânii 27 mai – 2 iunie: EPB1L 160 ErgoPlus este un program de mobilier de birou dezvoltat de GreenForest cu precădere pentru spațiile largi de tip “open space”. La ErgoPlus, accentele sunt puse pe funcționalitate, design și diverse soluții pentru asigurarea intimității și îmbunătățirea acusticii la nivelul postului de lucru. ErgoPlus este de asemenea o opțiune potrivită pentru amenajarea cu mobilier a posturilor de lucru de tip mobil – rotativ – shared workspace. Programul de mobilier ErgoPlus oferă o paletă foarte largă de posturi de lucru pentru birouri. Astfel, se regăsesc în această colecţie birouri individuale simple sau cu extensie retur ori banchetă, posturi de [...]

Read more...
autosyncron 1 2

Fii activ şi câştigă un scaun Autosyncron-1

Fii activ: apreciază, distribuie şi comentează biroul săptămânii pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, g+, twitter şi ai ocazia de a câştiga la sfârşitul campaniei un scaun Autosyncron-1. Aceasta este o campanie special conceputa pentru colaboratorii fideli ai producatorului si designerului de mobilier de birou GreenForest Timisoara. Timp de cateva saptamani, te rugam sa urmaresti articolele noastre referitoare la biroul saptamanii, sa le apreciezi, sa le comentezi si sa le distribui pe retelele de socializare facebook, linkedin, twitter si google+. In urma analizei acestor activitati, firma GreenForest va acorda premii speciale pentru cele mai bune comentarii publicate. GreenForest – Mobilier de birou

Read more...
masa meeting MMM 240 big

Mobilează-ţi biroul rapid la cel mai bun preţ

Mobileaza-ti biroul rapid si ieftin: pe toată perioada campaniei, organizata de producatorul si designerul de mobilier de birou GreenForest Timisoara, (27 mai – 7 iulie 2014) ai reducere de 20% de preţ şi livrare de maxim 7 zile, în limita stocului disponibil, la birourile EPMU 140, ERMT 140, ERBT 160, casetiera ERCS, scaunul Trendstar 20 G20, mese de consiliu EPMM 240, ERMTS 240, dulapurile ERDD 110 şi ERDD 190. Culorile valabile in campanie sunt alb complet şi mesteacăn în combinaţie cu gri pentru mobilier şi negru pentru scaune. Te asteptam cu drag!               Greenforest – Mobilier de birou

Read more...
Se Do

Eşti client, dă-ne un feedback şi câştigi un scaun

Esti client, treci la actiune!  Pe clienţii GreenForest care ne acordă cele mai interesante trei feedback-uri din studiul online pentru satisfactia clientilor îi premiem cu 3 scaune Autosyncron 1, iar primii 100 de respondenţi vor primi un organizer pentru sertarul casetierei. Timpul mediu de răspuns la chestionar este de 10 minute. Pentru a veni cât mai mult în întâmpinarea așteptărilor cu privire la amenajrea spațiilor de lucru vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne răspunde la următoarele întrebări. Datele din studiul de piaţă vor fi confidenţiale, fiind folosite doar statistic în interiorul GreenForest pentru îmbunătăţirea produselor şi serviciilor . Click aici pentru completarea chestionarului online.

Read more...
Exercitii 31

Simte-te bine şi spor la treabă!!!

Pentru că atât rezultatele muncii noastre cât şi starea noastră de bine, atât fizică cât şi psihică, sunt influenţate de amenajarea cu mobilier a posturilor de lucru vă prezentăm câteva aspecte  importante pentru starea de bine şi eficienţa muncii noastre. In activitatea de birou trei principii sunt esenţiale: Distribuirea greutăţii corporale pe o suprafaţă cât mai mare pentru a evita concentrarea greutăţii şi a tensiunii doar asupra unor puncte Menţinerea mişcării cât mai mult posibil Menţinerea unor pozitii corporale cât mai neutre, naturale pentru prevenirea tensiunilor, facilitarea circulaţiei si evitarea solicitarii articulaţiilor  Cel mai important lucru pe care-l putem face pentru întreţinerea sistemului scheleto – muscular, menţinerea tonusului muscular, stimularea circulaţiei sanguine şi a circulaţiei fluidelor în general prin corp este să facem pauzele de 10 minute după o sesiune de lucru de 50 – 60 de minute, timp în care să ne mişcăm. Sunt multe exerciţii simple pe care le putem face chiar [...]

Read more...
Icoana

GreenForest şi grupul de copii DUN’Art vă doresc Paşte Fericit!

Şi în această primăvară felicitările de Paşte ale firmei GreenForest Timisoara au fost făcute cu imagini realizate de grupul de copii al Atelierului de Pictură DUN’Art, coordonat de Prof. Dr. Dana Mercea, artist plastic. Imaginile din felicitări sunt pictură pe sticlă făcută prin contribuţia următorilor tineri artişti: Lung Iulia (10 ani), Lung Mara (7 ani), Maia Capotescu (10 ani), Călugăru Alexia (9 ani), Sara  Mateia (8 ani), Alida Thelman (4 ani), Daria Pătrașcu (6 ani), Alexandra Miclăuș – Mercea (10 ani), Cristina Bădescu (10 ani), Anda Cotuna (10 ani), Ioana  Coban (11 ani). Impreuna cu grupul de copii, va dorim Paste Fericit!

Read more...
GIS 2014

GIS 2014 – GreenForest la expo-conferinţa de arhitectură

Producatorul si designerul de mobila GreenForest Timisoara prezintă în perioada 7-8 aprilie la expo-conferinţa de arhitectură GIS 2014 de la Bucureşti, www.iegis.ro, un nou program de mobilier directorial, TOP. Programul are ca elemente specifice finsajul de furnir realizat în propria unitate de producţie şi structura metalică aluminiu polish, marca Wagner, structură care a obţinut premiul internaţional de design Red Dot. Pe langa acestea, prezentăm totemul e-Visual cu display de 42”, monitor profesional full HD (fabricat de LG) cu utilizare 24 ore, 7 zile pe săptămână şi o nouă soluţie de perete separator textil decorat personalizat. Va asteptam cu drag!

Read more...
e visual BD

GreenForest la Business Days Timişoara

GreenForest în calitate de partener Business Days prezintă în cadrul evenimentului soluţiile profesionale de comunicare, marcă proprie, e-Visual. Soluţiile profesionale de comunicare electronică e-Visual sunt destinate pieţei de publicitate şi mediului organizaţional atât ca şi instrument de comunicare externă cât şi pentru comunicarea internă de tip corporate. Aplicaţiile e-Visual permit o comunicare vizuală dinamică, controlată, în care poate fi inclus conţinut grafic, foto şi video atât dintr-o sursă fixă ataşată display-ului cât şi dintr-o sursă conectată la o reţea locală de calculatoare, internet, TV. Pachetele software pe care le pot conţine display-urile permit difuzarea conţinutului vizual în mod centralizat dintr-o sursă pe mai multe display-uri amplasate în diferite locaţii simultan. Produsele e-Visual sunt personalizate în funcţie de necesităţile clientului, aplicaţiile principale fiind în următoarele domenii: industria publicităţii ca instrument folosit de agenţiile de publicitate în difuzarea de conţinut controlat în mai multe locaţii pentru beneficiari diverşi; promovare de companie ca instrument de marketing propriu al [...]

Read more...
topstar imm2014 6 Kopie 1024x404

2014: De prin targurile inceputului de an

Pentru industria mobilei, fiecare an incepe cu unul din cele mai importante targuri internationale de profil, respectiv Targul de Mobila de la Koln. Anul acesta targul s-a desfasurat in perioada 13 – 19 ianuarie, a avut circa 120.000 de vizitatori din 129 de tari, in crestere fata de editia anterioara, creand astfel sperante pozitive in privinta pietei de mobila la nivel global in 2014. Targul a avut un numar de 1209 expozanti din 52 de tari. Tendinta generala a fost considerata mixul global cu o tenta romantica conform dorintei oamenilor de confort, armonie a formelor, culorilor si acesoriilor in contrast cu culorile virtuale, stridente, cool ale Internetului. Obiectele sunt alese si plasate deliberat pentru a crea senzatii autentice. Corpurile de mobilier pentru pereti sunt redefinite in sensul de a fi mai mult elemente de mascare a tehnologiei electronice si a cablurilor decat corpuri de depozitare. Astfel, corpurile de mobilier, continua sa [...]

Read more...
india 1

India pe USB – sustinut de GreenForest

India pe USB. – Un proiect mediatic ambiţios iniţiat de prietenii noştri de la MacPixel, programul TV – Unitatea Specială de Bucate, unitateaspecialadebucate.ro. USB îşi propune să surprindă farmecul, culorile și savoarea celei mai faimoase regiuni din India, Rajasthan. O incursiune în lumea maharajahilor pentru a surprinde un prezent plin de contraste. Peste 22.000 km în 22 de zile, 14 oraşe. Delhi, Mandawa, Bikaner, Jaisalmer, Jodhpur, Ranakpur, Udaipur, Jaipur, Fatehpur Sikri, Agra, Khajuraho, Varanasi, Delhi. De la sclipitoarele pietre prețioase, smaralde și rubine, de la palatele reședință devenite hoteluri. De la obiectele poleite cu aur, la străzile pavate cu piatră. Nisipul deșertului, caravanele de cămile, elefanți de povară, sacrele vaci sau obraznicele maimuțe… De la indienii gătiți cu saree și kurta brodate cu fir de aur la piețe supraaglomerate,.Chipuri de copii, bătrâni, vestiții sadhu, crematoriile de la Varanasi, Gangele… pe toate, ne promit, cei de la USB, că le vor aduce acasă pentru [...]

Read more...
The village office

The village office

Facilităţile tehnologice actuale au creat premisele pentru ca munca bazată pe informaţii – cunoaştere să poată fi realizată din orice locaţie după principiul “biroul este acolo unde eşti tu sau acolo unde vrei tu să fie”. Şi în acest context pe pieţele dezvoltate a crescut ponderea persoanelor care lucrează ca liber profesionişti şi a serviciilor outsourcing prestate de firme mai mici sau chiar a angajaţilor companiilor care lucrează o parte din timp de acasă. Astfel, pe de o parte, se crează premisele pentru refacerea comunităţilor locale în care oamenii locuiesc (detalii pe http://fermakpi.wordpress.com/category/idei/), iar pe de altă parte, organizaţiile mai mari trebuie să aibă ca obiectiv strategic realizarea unor spaţii care să favorizeze coeziunea comunitară a profesioniştilor de care au nevoie, fie ei angajaţi sau colaboratori. În acest fel, sediile organizaţiilor devin centre de resurse pe care colaboratorii le accesează atunci când au nevoie şi în plus trebuie să contribuie, în [...]

Read more...
happy 2014

Happy New Office 2014!

Happy new 2014!. Un nou an şi noi provocări. GreenForest a refăcut site-ul www.greenforest.ro iar showroom-urile de la Bucureşti şi Cluj sunt în curs de reamenajare. Prin aceste acţiuni ne dorim să venim mai mult în sprijinul afacerilor mici şi mijlocii. Pentru firmele care oferă produse cu valoare adăugată mai mare identitatea profesională a companiei este esenţială. Un element definitoriu al unei companii îl reprezintă prezenţa fizică în piaţă şi amenajarea spaţiilor, care comunică direct şi nemijlocit valorile şi aspiraţiile afacerii respective. Mai mult decât atât, amenajarea profesională a spaţiilor facilitează procesele interne, îmbunătăţeşte condiţiile de lucru ale angajaţilor şi satisfacţia lor. Preocuparea noastră în anul 2014 o reprezintă furnizarea de produse pentru amenajarea birourilor la standarde profesionale de clasă A, accesibile atât ca şi costuri cât şi ca servicii. PhD. Sebastian Capotescu, marketing manager

Read more...