10 piese de mobilier esențiale pentru un spațiu de lucru productiv

Ultimile Articole

Outdoor Office Day Urban Link 15

Competiția Urban Link 15′ – ediţia 2024

Anul acesta se va desfășura cea de a IV-a ediție a concursului Urban Link15’. Inițiat de Societatea ErgoWork și cofinanțat de GreenForest, acest concurs oferă studenților pasionați de arhitectură, design [...]
spatiul de lucru

Spațiul de lucru flexibil în era modernă

În ultimii ani, spațiul de lucru flexibil este unul dintre conceptele care a cunoscut o creștere semnificativă în lumea afacerilor, marcând astfel o schimbare esențială a modului în care ne [...]
pexels fauxels 3184418

Wellbeing la birou

Starea de bine sau wellbeing-ul la birou este un aspect crucial al culturii moderne la locul de muncă. Acesta implică crearea unui mediu care promovează satisfacția şi sănătatea fizică, mentală [...]

10 piese de mobilier esențiale pentru un spațiu de lucru productiv

0P1A9832 Edit

Amenajarea unui spațiu de lucru productiv  şi eficient este esențială pentru a vă putea menține concentrarea, pentru a rămâne organizat și pentru a obține cele mai bune rezultate. Mobilierul de birou potrivit poate face o diferență semnificativă în rutina zilnică de lucru. În acest articol, vom include zece piese de mobilier de birou must-have.

Scaunul ergonomic

Una dintre piesele de mobilier esențiale din cadrul oricărui spațiu de lucru o reprezintă scaunul. Acesta este necesar să fie unul ergonomic şi confortabil. Căutați un scaun care să vă susțină spatele, gâtul și brațele. Astfel veți putea avea o postură corectă, reducând riscul de disconfort sau dureri în timpul orelor lungi de lucru. Este important să vă puteți mișca față-spate cât mai mult când stați așezat pe scaun, adică să lăsați spătarul liber la mişcare. De asemenea, spătarul trebuie să aibă o curbură ca suport lombar și să fie reglabil pe înălțime. Mecanismul Syncron pentru păstrarea corectă şi permanentă a unghiului dintre şezut și spătar este şi el foarte important. Despre ce să urmăriți atunci când achiziționați un scaun ergonomic am scris mai detaliat într-un articol de pe blog-ul GreenForest.

Biroul reglabil în înălțime

Un birou reglabil în înălțime vă permite să treceți între poziții de ședere și poziții în picioare, promovând mișcarea și reducând efectele negative ale statului prelungit în șezut. Este un element care poate schimba în bine sănătatea și productivitatea dumneavoastră.

Soluțiile pentru managementul cablurilor

Mențineți spațiul de lucru organizat cu ajutorul accesoriilor de gestionare a cablurilor. Acestea pot include capace de trecere pentru cabluri, cleme şi învelitoare pentru cabluri pentru a preveni încurcarea acestora și pentru a menține un aspect curat și ordonat.

Soluțiile de stocare

Pentru a menține biroul organizat și lipsit de aglomerație, investiți în soluții eficiente de stocare, cum ar fi dulapurile pentru depozitare, rafturile sau sertarele. Un spațiu de lucru lipsit de aglomerație poate îmbunătăți semnificativ productivitatea.

Organizatorul pentru birou

Un organizator pentru birou cu compartimente pentru pixuri, clipsuri și alte obiecte mici vă poate ajuta să mențineți ordinea pe birou și să preveniți distragerile.

Suportul pentru monitor

Unul dintre motivele principale pentru care este indicat să utilizați un suport pentru monitor este legat de ergonomia spațiului de lucru. Pentru sănătatea și confortul dumneavoastră în timpul orelor lungi de utilizare a calculatorului, este crucială o ergonomie adecvată. Ridicarea monitorului la nivelul ochilor reduce tensiunea asupra gâtului și minimizează riscul de a dezvolta dureri de gât și de umăr. De asemenea, încurajează o postură mai neutră, verticală, reducând riscul de dureri de spate.

Whiteboardul magnetic

O modalitate simplă de a urmări sarcinile și termenele este să aveți un whiteboard magnetic. De asemenea, este un instrument reutilizabil şi ideal pentru brainstorming, luarea de notițe importante, prezentări și lucru colaborativ.

Iluminatul

Iluminatul adecvat este crucial pentru reducerea oboselii oculare și menținerea concentrării. Optați pentru un lampadar sau o lampă de birou reglabilă, care vă permite să ajustați lumina în funcție de activitatea, nevoia și preferința dumneavoastră.

Scaunele confortabile pentru oaspeți

Dacă primiți des clienți sau colegi în biroul dumneavoastră, este necesar să aveți scaune confortabile pentru oaspeți. Este o investiție mică care poate lăsa o impresie pozitivă asupra vizitatorilor.

Notele personale

Personalizarea spațiului de lucru cu obiecte precum plante, artă sau fotografii poate crea un mediu mai inspirat și mai plăcut. Aceste note personale vă pot stimula starea de spirit și creativitatea.

Un spațiu de lucru productiv este o combinație între confort ergonomic, funcționalitate și personalizare. Prin includerea acestor zece piese de mobilier esențiale în biroul dumneavoastră, veți fi pe drumul cel bun pentru a crea un spațiu care poate să vă îmbunătățească productivitatea și vă va face munca mai plăcută. Așadar, investiți înțelept, mențineți-vă biroul organizat și faceți ca spațiul de lucru să funcționeze pentru dumneavoastră.

Let's Stay
In Touch

CONTACT US:
Timișoara 300133, România
bd. Simion Bărnuțiu nr. 28
+40 256 490284, +40 256 226621
office@greenforest.ro
București 011469 România,
Galeria World Trade Center, piața Montreal nr. 10
+40 212 306060, +40 318 054123
bucuresti@greenforest.ro
Cluj Napoca 400237, România
str. Septimiu Mureșan nr. 5-7
+40 364 737182
cluj@greenforest.ro