Dulapurile inteligente vin cu multe plusuri

Ultimile Articole

spatiul de lucru

Spațiul de lucru flexibil în era modernă

În ultimii ani, spațiul de lucru flexibil este unul dintre conceptele care a cunoscut o creștere semnificativă în lumea afacerilor, marcând astfel o schimbare esențială a modului în care ne [...]
pexels fauxels 3184418

Wellbeing la birou

Starea de bine sau wellbeing-ul la birou este un aspect crucial al culturii moderne la locul de muncă. Acesta implică crearea unui mediu care promovează satisfacția şi sănătatea fizică, mentală [...]
recon

RECON – gamă nouă de mobilier office

Toamna aduce vești bune, lansăm o nouă gamă de mobilier pentru birou! Mesele de meeting și birourile din gama RECON adaugă valoare prin designul simplu și elegant, prin calitatea materialelor [...]
Birou Reglabil Tehno T

Recomandări în alegerea biroului pentru copii

Înălțimea biroului trebuie să fie corect adaptată la dimensiunile fiecărui utilizator. Alegerea biroului potrivit pentru copiii dumneavoastră este o sarcină extrem de importantă, deoarece acesta poate avea un impact semnificativ [...]

Dulapurile inteligente vin cu multe plusuri

locker open space simplu cu mese Rea

Considerăm că nu este imposibil să organizezi eficient orice spațiu de lucru. Cererea pentru dulapurile inteligente este într-o continuă creștere, iar asta se datorează faptului că multe sectoare de business înțeleg și se bazează pe facilitățile pe care acestea le oferă.

Totuși, ce sunt smart lockerele sau dulapurile inteligente?

Vechiul și simplul dulap nu a stat pe loc și a evoluat odată cu vremurile, ajungând astfel să adopte tehnologia Internet of Things (IoT). Astfel s-a ajuns la a se transforma într-o soluție care include automatizări de ultimă generație, hardware și software.

Avantajele pe care le aduc smart lockerele

Pentru utilizator unul dintre principalele avantaje ale acestui tip de dulap îl reprezintă siguranța, iar din punctul de vedere al managementului, avantajul constă în faptul că are inclusă o modalitate ușoară de a gestiona accesul oricui are nevoie. Spre deosebire de tipul de închidere tradițional cu cheie, unde există riscul ca aceasta să fie pierdută și să fie nevoie de distrugerea dulapului pentru a putea avea acces la lucrurile din interiorul acestuia, smart lockerul oferă o siguranță în acest sens. Utilizând smart carduri sau anumite aplicații de pe telefonul mobil disponibile pentru a gestiona accesul la smart lockere, poți pune capăt frustrării cauzate de cheile pierdute. Totuşi, trebuie menționat că din punct de vedere economic dulapurile cu sistem de închidere tradițional sunt mult mai avantajoase.

Alt avantaj în ceea ce privește utilizarea smart lockerelor, care pare că a căpătat multă importanță în ultimii ani, este acela că, în caz de boală nu există contact direct între client și personal sau între angajați. O situație câștig-câștig pentru toți cei implicați!

Dulapurile inteligente

În zonele de recepție ale companiilor, gestionarea coletelor necesită timp. Care este soluția pentru această problemă și cum să facilităm munca recepționerilor? Utilizați spațiul eficient, transformați-l în dulapuri inteligente care automatizează toate sarcinile consumatoare de timp. În acest mod se eliberează personalul pentru a facilita o muncă mai productivă.

În zona de producție industrială, soluția de dulap inteligent gestionează automat tranzacția pentru predarea schimburilor. De asemenea, în cazul în care angajații au nevoie de acces la resursele sau echipamentul companiei fără a mai aștepta ca un membru din personalul superior să accepte cererea lor de acces, dulapurile inteligente pot fi o soluție foarte bună de a gestiona eficient această situație. În acest caz este simplu de verificat dacă utilizatorii au returnat echipamentele. Prin urmare, se diminuează riscul ca acestea să se piardă.

Trendul care se răspândește cu amploare în spațiile de birouri ale multinaționalelor este renunțarea la casetiere, mai ales în zonele de birou de tip open space. Din acest motiv, angajații au nevoie de soluții sigure și convenabile pentru a-și depozita bunurile, iar pe lângă satisfacerea acestor nevoi, smart lockerele vin și cu avantajul automatizării care facilitează accesul.

smart office lockers

După cum am mai menționat, modul în care lucrăm și colaborăm cu colegii s-a schimbat destul de mult în ultimii ani. Dulapurile inteligente permit utilizatorilor să folosească un dulap „la cerere”, ceea ce înseamnă că utilizatorii pot rezerva și accesa un dulap atunci când au nevoie de el. În cazul companiilor în cadrul cărora angajații își desfășoară activitatea în sistem hibrid, smart lockerele sunt soluția pentru ca un angajat care este în home office să nu țină blocat un locker de care poate că are nevoie alt coleg de al său. De aici pot rezulta și reduceri de costuri pentru companii precum și o mai bună gestionare a resurselor.

Un alt avantaj care poate că este mai puțin intuit, este acela că sistemul de management al dulapurilor inteligente este de ajutor în a oferi date cu privire la numărul de dulapuri utilizate în sistem. În acest caz, pentru a elibera spațiu, se poate renunța la acele lockere care nu sunt folosite.

Dulapurile inteligente din oferta GreenForest

Așa cum am specificat și la începutul articolului, dulapurile inteligente automatizează și îmbunătățesc experiența utilizatorului. Ele oferă un spațiu de stocare sigur, cu disponibilitate permanentă, oferind companiilor economie în ceea ce privește costurile și spațiul.

Dulapurile pot varia ca dimensiune, material de finisare și culoare. De asemenea, în funcție de nevoile unei afaceri, dulapurile pot avea uşi de dimensiuni diferite. De exemplu, în zonele de recepție unde de obicei este nevoie de dulapuri pentru colete, acestea vor necesita numeroase dimensiuni ale cuşetelor.

Cu dulapurile inteligente din oferta GreenForest, utilizatorii finali ai sistemului Smart Office au acces la mai multe interfețe independente, dar complet integrate pentru funcționarea unui întreg sistem.

Dulapurile inteligenteSmart Office este un sistem de aplicații moderne și interfețe de utilizator care sprijină managementul birourilor, modelul de lucru hibrid și lucrul în echipă. Am putea spune că este un fel de asistent personal care vine în sprijinul utilizatorilor, în sensul că își pot autorezerva resursele partajate din cadrul unei companii:

– sălile de întâlnire;

– birourile;

– dulapurile;

– locurile de parcare.

 

Smart Room a fost gândită pentru a facilita rezervarea sălilor de conferințe și a altor spații dintr-un birou. Interfața convenabilă a aplicației mobile sau web este pe deplin compatibilă cu Microsoft Outlook şi oferă o serie de funcționalități extinse care sprijină managerii și administratorii în a gestiona eficient spațiul și întâlnirile.

Smart Desk este o soluție potrivită pentru gestionarea și rezervarea birourilor. Aplicația mobilă intuitivă conectată la sistemele interne ale companiei vă pot permite rezervarea unui spațiu liber în câteva clipe. Smart Desk ajută organizațiile să implementeze un model de lucru hibrid și un sistem hot-desk.

Dulapurile inteligente

Smart Locker este o aplicație de rezervare a dulapurilor, care este integrată împreună cu mecanismul care deschide ușa dulapurilor. Gata cu cheile pierdute sau codurile care pot fi uitate cu ușurință! Un dulap inteligent alocat de administrator poate fi deschis cu un card de control al accesului. Nu ai timp să ridici un colet și curierul așteaptă? Vrei să dai un colet unui coleg, dar lucrați pe diferite ture sau din varii motive nu ajungeți să vă întâlniți? Distribuția inteligentă a coletelor cu Smart Locker ajută la gestionarea acestor probleme.

Smart Park este soluția perfectă pentru gestionarea unui număr limitat de locuri de parcare. Rezervarea se poate face de la nivelul aplicației mobile, Microsoft Outlook sau de la nivelul Microsoft Teams. Datorită rezervării locurilor de parcare, veți scăpa de haosul din parcarea companiei și veți pune cu ușurință spațiul la dispoziția oaspeților.

Soluția noastră de dulap inteligent care combină toate procesele pe care le-am menționat, vă ajută la economisirea atât a costurilor, cât și a spațiului, astfel încât să puteți folosi acele resurse valoroase în alte scopuri.

Let's Stay
In Touch

CONTACT US:
Timișoara 300133, România
bd. Simion Bărnuțiu nr. 28
+40 256 490284, +40 256 226621
office@greenforest.ro
București 011469 România,
Galeria World Trade Center, piața Montreal nr. 10
+40 212 306060, +40 318 054123
bucuresti@greenforest.ro
Cluj Napoca 400237, România
str. Septimiu Mureșan nr. 5-7
+40 364 737182
cluj@greenforest.ro